Skip to content

Schrijf je in voor het laatste neuro-nieuws.

Inschrijven

  • home
  • |
  • Home – test

Offertes met hogere winkans door neuro-psychologie

Het winpercentage van offertes wordt maar voor 2% bepaald door de rationele informatie die je erin zet. De andere 98% van een ‘ja’ komt uit het onbewuste brein.

Toch schrijven de meeste bedrijven offertes waarmee ze klanten proberen te overtuigen via het bewuste brein. Als enige trainingsbureau van Nederland leren we jullie om neuro-triggers in de offertes te zetten.

Dit vergroot de winkans van jullie offertes, omdat je klanten beïnvloedt via de 98% van het brein die de echte beslissing neemt.

Ontdek hoeveel hoger jullie winkans kan zijn met neuro-triggers

Saskia Kerkof zittend op bank met gekruiste armen

Saskia Kerkhof - Adviseur en trainer in gedragsbeïnvloeding

"Wij zijn ervan overtuigd dat Saskia en haar team zich in de absolute top van het offertes schrijven bevinden."    Robert Janssen, CM.com
"De neuro-triggers in de teksten zijn extra waardevol en ook toepasbaar op onze andere communicatie."    Wiebe Bijlsma, KPN Zakelijke Markt

In deze branches maken neuro-offertes het grootste verschil

Neuro-offertes vergroten de winkans vooral als je een zakelijke dienstverlener bent met een complexe propositie. En offertes maakt met een gemiddelde offertewaarde van € 50.000 of meer.

ICT-bedrijven

IT-implementaties, -beheer en -security zijn complexe materie en projecten gaan nogal eens mis. Jullie geloofwaardigheid ligt dus onder een vergrootglas. Wij helpen met offertes die jullie grip op digitale transformaties aantonen

Ingenieursbureaus

De energie- en klimaattransitie zorgt voor een constante stroom aan opdrachten. Bij jullie bureau werken de slimste (en schaarse) inhoudelijke experts. Wij helpen ze om technische materie commercieel te verwoorden.

Adviesbureaus

Consultants zitten in een eeuwige spagaat tussen declarabele uren en commercie. Wij helpen jullie om offertes sneller en met meer plezier te schrijven. Zodat jullie de handen vrijhouden voor 'het echte advieswerk'.

Laat geen winkansen meer liggen:

Wij leren je een slimme methode om klanten te beïnvloeden. Uiteraard wel 100% ethisch. Met als resultaat:

  • Neuro-offertes schrijven is leuker om te doen dan puur rationeel schrijven
  • Klanten snappen de technische informatie in jullie offertes beter
  • Ze waarderen de expertise van jullie bedrijf hoger
  • Jullie maken het de klant makkelijker om te beslissen
  • Hierdoor hebben jullie offertes een hogere winkans dan de concurrent

Boek: slimmer offertes maken

Dit boek van Saskia Kerkhof geeft je een revolutionair andere kijk op offertes. De werking van het onbewuste brein van jullie klant is het uitgangspunt.

Je leert met 30 praktische neurotips een offerte te schrijven die iedere klant overtuigt.

Doe je voordeel met de tips en volledig uitgewerkte voorbeelden en maak je agenda alvast vrij voor al die nieuwe opdrachten!

Incompany training

Training

Training winnende offertes (incompany)

  • Hogere winkans door unieke neuro-technieken
  • Bewustwording nut & noodzaak door eigen teksten
  • Direct resultaat door schrijven tijdens training
Training

Training verkoopgesprekken

  • Slimme neuro-vragen die inzicht en invloed vergroten
  • Direct toepasbaar en oefenen in training
  • Onbewuste triggers die sturen op vervolgstap
Training

Training aanbestedingsteksten

  • 7 stappen voor strategische klantanalyse
  • Unieke neuro-technieken voor gunningscriteria
  • Inzicht in hoe beoordelaars onbewust lezen

Aanbestedingsteksten

Wij hebben experts aanbestedingsteksten in huis die jullie helpen van strategie tot schrijven. Ze weten alles van EMVI en BVP en werken met jullie interne tenderteam of bidmanager. Het resultaat: hogere scores op kwaliteitsdocumenten.

Klanten die wij helpen winnen

Offerte template

Over ons

Oprichter Saskia Kerkhof komt uit een familie waarin haar moeder en oma niet mochten studeren, ook al hadden ze het wel gekund. De aanwezige potentie er maximaal uit halen, is dan ook een sterke drijfveer van Saskia.

Dit triggerde haar niet alleen om door te studeren, te ondernemen en zichzelf onafhankelijk te maken. Het is ook de reden dat zij ‘aan’ gaat op offertes. Ze vindt dat er te veel bedrijven zijn met een propositie vol potentie die niet genoeg gezien wordt door hun opdrachtgevers.